wtorek, 14 lipca 2015

Wstęp...
     Zapewne wielu z was kojarzy mnie z bloga Frost&Snow. Chciałam serdecznie powitać zarówno tych, którzy już mnie znają jak i tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z moimi opowieściami. Ten blog będzie wyglądał nieco inaczej niż mój poprzedni.
Teraz bardzo bym prosiła, żebyście uważnie przeczytali poniższe punkty i do tych, które tego wymagają- zastosowali się.
1.      Na tym blogu nie będę dodawać tekstów od siebie pod postem. Na jakieś ważniejsze powiadomienia albo pytania będę przeznaczała osobny post.
2.      Nie chciałabym widzieć na tym blogu komentarzy typu „Świetny rozdział. Czekam na next’a”. Chciałabym widzieć w komentarzach, jeśli takowe będą, wasze odczucia towarzyszące Wam podczas czytania, wrażenia, wnioski wysnute z tekstu, przemyślenia, refleksje itp. I bardzo proszę uszanujcie moją proźbę!
3.      Posty będą dodawane co jakiś tydzień w związku z tym, że chciałabym, żeby były pisane tylko w przypływie weny i tylko z serca, a nie z przymusu.
4.      Nikogo tu nie zmuszam do komentowania ani rozpowszechniania bloga. Wejdzie na niego ten, kto będzie chciał.

5.      Mam nadzieję, że moje opowiadanie skłoni Was poniekąd do refleksji i przemyśleń na temat otaczającej nas rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz