poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Drugie LA

Dziękuję za nominację Amelii White z bloga ♥ Roztopić serca ♥
Przejdźmy od razu do pytań ^^

1.Masz laptopa czy stacjonarny?
Ja mam laptopa, ale stacjonarny w domu też się znajdzie...

2. Masz zwierzaka?
Mam ^^ Dwa koty i psa...

3.Jeśli tak jak ma na imię i jakie ma śmieszne zachowania? Jeśli nie jakiego chciałabyś mieć?
Jeden kot to Gracek, kotka to Jagoda i suczka to Saba i ona zawsze jak się schylasz żeby ją pogłaskać kładzie się na plecy i jak przestajesz ja głaskać to tak fajnie zgina łapkę i Cię szturcha ^^ A koty w prezencie zawsze nam przynoszą ptaki i mysze pod drzwi. I lubią się ganiać i bawić, tak łapką fajnie się szturchają.

4.Najodleglejsze pragnienie?
Nie wiem

5.Ulubiony pluszak z dzieciństwa?
Miałam ich naprawdę mnóstwo i wszystkie kochałam tak samo ^^

6.Masz smaka na maka?
Nie xd

7.Lubisz maliny?
A kto nie lubi?!

8.Jesteś za in vitro czy przeciw? XDXDXD
Głupie pytanie, ale na nie odpowiem poważnie. Jak dla mnie – nie ma w tym nic złego.

9.Ciepło czy zimno?
Ciepło, jestem zmarźlak ^^

10.Wolność?
Złudne uczucie znaczące dla każdego coś innego

11.Myślałaś kiedyś żeby uciec?
Nie, jest mi dobrze i krzywda mi się nie dzieje, a uciekanie od problemów nic nie da^^

Teraz oczywiście kogoś nominuję, a będzie to Całkiem nowa opowieść Hogwardzka... i MonaVerrax3. Przecudny blog, wszystkich na niego zapraszam. Po prostu coś pięknego, niezwykła historia...

Pytania ode mnie:
1. Ile masz lat?
2. Do której klasy będziesz chodzić.... od jutra? xd
3. Co lubisz w ludziach a czego nienawidzisz?
4. Jakie czytasz blogi (tematyka)? i czy jest ich dużo?
5. Opisz siebie z wyglądu.
6. Twoja ulubiona piosenka?
7. Lubisz rysować? Jakie jest Twoje hobby?
8. Jesteś zła, że Cię nominowałam?
9. Opisz swój charakter w dziesięciu słowach.
10. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
11. Twój ulubiony cytat?

To wszystko ^^ Jeszcze raz dziękuję za nominację. Prawdopodobnie następny post będzie już zawierał rozdział. Dziękuję za wszystkie komentarze! Jesteście naprawdę kochane! 
Pozdrawiam cieplutko i życze udanego początku roku!


2 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji ;)

    www.drastoria-droga-do-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością informuję, iż blog "Kwiaty spowite popiołem" został przyjęty do rejestru blogów :
    " Czytać znaczy żyć drugi raz". Można go znaleźć w kategorii Inne. ;-)

    Ps. Gratuluję nominacji.

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń