środa, 26 sierpnia 2015

Pierwsze LBA na tym blogu

Nominację dostałam od passion forever, która prowadzi świetnego bloga Od nienawiści przez przyjaźń do miłości   
Dziękuję bardzo, to pierwsza nominacja na tym blogu, z której oczywiście się bardzo cieszę.

1.Krótka historia założenia twojego/waszego bloga?
Chciałam opisać coś co już było łącząc film i książkę o innej tematyce w całość. To opowiadanie sprawdzające moje możliwości i wiedzę.

2.Masz jakieś rodzeństwo?
Tak, dwie siostry.

3.Kiedy założyłaś/przyczyniłaś się do założenia tego bloga?
14 lipca, od razu dodałam wstęp.

4.Z którą postacią ze swojego bloga się najbardziej utożsamiasz?
Z Crystal, nawet piszę w pierwszej osobie...

5.Dobrze piszesz opowiadania. Jaką miałaś ocenę na koniec roku szkolnego z przed tych wakacji z j. polskiego?
Szósteczkę :3

6.Twój ulubiony kwiat?
Szczerze to nie znam połowy nazw kwiatów, które mamy w domu ani w ogródku, ale bardzo lubię orchidee, róże, frezje, lilie, zawilce, przylaszczki, fiołki i lwie paszcze. No i zawsze Naparstnice mnie fascynowały.

7.Jesteś optymistą, realistą czy może pesymistą?
Najwięcej we mnie realizmu, ale czasem zdarzają mi się przebłyski pesymizmu.

8.Jaki jest Twój żywioł?
Woda, silna, na przemian spokojna i rwąca, niebezpieczna, porywcza, czasem okrutna i nieobliczalna, ale dająca życie.

9.Do szkoły chodzisz chętnie czy z przymusu?
Lubię chodzić do szkoły, mam świetną klasę (boże, niech dojdzie do nas ktoś nowy) i co prawda nie lubię się uczyć na prace klasowe, ale lubię się uczyć jako tako, na lekcjach, słuchając nauczyciela.

10.Czytasz mojego bloga? A jak tak to co o nim sądzisz? Jeżeli nie czytasz, zaczniesz? *>Nie zmuszam do pozytywnej oceny lub czytania bloga<
Uważam, że robisz z każdy rozdziałem ogromne postępy, które wspaniale widać choć ty ich pewnie nie dostrzegasz. Teraz naprawdę bardzo dobrze piszesz i robisz coraz mniej błędów.

Nominuję tylko jedną osobę, ale chyba nie możecie mieć mi za złe, bo ciągle nominuję kilka osób na moim drugim blogu. No więc tą osobą jest Venfanell Viceroy, która prowadzi bloga Porwać dla żartów niebo

1.Mieszkasz na wsi czy w mieście?
2.Czemu założyłaś bloga?
3.Twoja ulubiona bloggerka?
4.Kiedy przeczytałaś pierwszy blog o Jelsie?
5.Jakiej muzyki słuchasz?
6.Do której klasy będziesz chodzić od pierwszego września?
7.Lubisz nosić biżuterię?
8.Twoje największe marzenie?
9.Gdybyś mogła mieć w domu każde zwierzę to jakie by ono było?
10. Trzy ulubione książki i pięć ulubionych filmów?
11. Czytasz dużo blogów o tematyce Jelsy? Jeśli nie to dlatego, że ci się nie chce, czy dlatego, że nie spełniają Twoich oczekiwań?

Proszę, żebyś także kogoś nominowała.

Zapraszam do przeczytania poprzedniego rozdziału, który wczoraj dodałam.
Dziękuję wszystkim za pozytywne komentarze wyrażające wasze emocje. Mam nadzieję, że moje opowiadanie się wam podoba i że cieszycie się z każdego rozdziału, który nie zawsze jest wesoły. Jeszcze raz dziękuję, jesteście kochane!!! Kolejny rozdział aż we wrześniu :*







3 komentarze:

  1. Dostałaś nominację! Więcej tu - http://jelsarostopicserca.blogspot.com/2015/08/la-nr6-7-8-9.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!

    Nigdzie na twoim blogu nie mogę znaleźć LINKU do rejestru blogów "Czytać znaczy żyć drugi raz"

    http://czytac-zyc-drugi-raz-rejestrblogow.blogspot.com/

    Proszę o uzupełnienie przeoczenia jak najszybciej. Blog nie zostanie dodany do momentu tego uzupełnienia.

    Jeśli chodzi o kategorię to myślę, że w takim przypadku różnorodności kategorii gdzie bloga nie można dopasować do żadnej, uważam, iż stworzenie kategorii INNE było by idealnym pomysłem.

    Jeszcze raz proszę o jak najszybsze dodanie LINKU na twoim blogu, a ja się postaram dodać go jak najszybciej do rejestru i przepraszam za tak długą zwłokę.

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju! Przepraszam! On był, ale w końcu wyszło na to, że go usunęłam... Już wstawiłam, jeszcze raz przepraszam! ♥

      Usuń